1. Regulamin ten określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania z serwisu internetowego https://thinksocial.pl, https://thinksocial.elms.pl , https://supersocial.pl oraz ich subdomen. Sprzedającym jest Malik sp. z o.o., zarejestrowany w Polsce, ul. J. Piekałkiewicza 7/50 00-710 Warszawa. Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać pod numerem telefonu +48 503 564 936 lub korzystając z adresu poczty elektronicznej: info@thinksocial.pl
  2. Użytkownicy przed rozpoczęciem korzystania z usług serwisu są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z usług oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
  3. Za pośrednictwem serwisu możliwe jest pobranie darmowych lub płatnych materiałów. Jest też możliwość wykupienia miesięcznej subskrypcji produktów.
  4. Użytkownicy zobowiązują się do przestrzegania obowiązującego powszechnie prawa oraz postanowień niniejszego Regulaminu, od chwili rozpoczęcia korzystania z serwisu. W ramach korzystania z serwisu zabronione jest publikowanie jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste.
  5. Uczestnicy wszystkich szkoleń organizowanych lub współorganizowanych przez Malik sp. z o.o. oświadczają, że nie będą ich nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie. Wszystkie materiały szkoleniowe stanowią własność intelektualną ich twórców, są chronione prawem autorskim i udostępniane uczestnikom jedynie do użytku własnego. Materiały szkoleniowe nie mogą być sprzedawane, odsprzedawane lub udostępniane publicznie osobom nie biorącym udziału w szkoleniach lub coachingach. Malik sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do produkcji, reprodukcji i obróbki filmów wideo, nagrań audio, zdjęć, publikacji oraz jakichkolwiek innych materiałów związanych z prowadzonymi przez nią szkoleniami lub coachingami, z wyłączeniem jakichkolwiek innych podmiotów, a także z przetwarzaniem w ww. sposób zadań i innych materiałów, przesyłanych w ramach Wyzwania przez Uczestników.
  6. Uczestnicy wszystkich szkoleń i coachingów organizowanych lub współorganizowanych przez Malik sp. z o.o. oświadczają, że wyrażają zgodę na utrwalanie ich wizerunku lub głosu, a w szczególności poprzez ich nagrywanie i fotografowanie oraz późniejszą publikację zdjęć, nagrań audio/video ze szkoleń lub coachingów, oraz na użycie ich imienia, wizerunku, głosu i oświadczają, że nie będą mieli jakichkolwiek roszczeń z tym związanych.
  7. Poprzez udział w Wyzwaniu Uczestnik otrzyma wiedzę obejmującą metodologię działania z zakresu tej dziedziny życia, której dotyczy szkolenie. Malik sp. z o.o. nie gwarantuje Uczestnikom osiągnięcia założonego przez nich skutku związanego z tematyką Wyzwania. Uczestnik jest wyłącznie odpowiedzialny za sposób, w który korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczególności za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami trenera.
  8. Osoby biorące udział w Wyzwaniu oświadczają, że nie będą zgłaszać jakichkolwiek roszczeń w stosunku do szkoleń, coachingów, lub materiałów z nich pochodzących.
  9. Uczestnicy Wyzwania z ThinkSocial oświadczają, iż rozumieją, że nie zastępują one płatnych usług marketingowych, realizowanych przez agencję reklamową i mają charakter wyłącznie edukacyjny.
  10. Umowa o świadczenie usług Malik sp. z o.o. może być zawarta za pośrednictwem formularza zapisu. Po uiszczeniu opłaty płatnik staje się Uczestnikiem.
  11. Jeżeli Kupujący poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia
  12. Malik sp. z o.o. może usunąć dostęp Uczestnika do wyzwania, w przypadku powtarzającego się regularnie nieodpowiedniego zachowania uczestnika, to jest w szczególności jeśli Uczestnik używa wobec prowadzącego lub innych Uczestników słów powszechnie uznanych za obraźliwe, zakłóca przebieg wystąpień prowadzącego lub innych osób wypowiadających się podczas wyzwania i jeśli w konsekwencji zakłóca to przebieg wyzwania i oddziałuje negatywnie na proces szkolenia całej grupy.
  13. Uczestnik ma prawo zrezygnować z Wyzwania w każdej chwili, jednak od momentu, gdy Uczestnik pobierze jakikolwiek materiał rezygnuje z prawa zwrotu pieniędzy.
  14. Malik sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania wyzwania z przyczyn od niej niezależnych polegających na chorobie lub wypadku losowym osoby, która miała prowadzić wyzwanie, rezygnacji osoby prowadzącej wyzwanie w czasie uniemożliwiającym jej zastąpienie, wystąpieniu wypadków losowych uniemożliwiających przeprowadzenie wyzwania (w tym problemy techniczne). W takim przypadku uczestnicy mają możliwość wedle swojego wyboru: skorzystania z takiego samego wyzwania w innym terminie lub rezygnacji z Wyzwania ze zwrotem pieniędzy.
  15. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  16. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych w wykonywaniem umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu, jest właściwy rzeczowo sąd według siedziby Malik sp. z o.o. 
  17. Niniejszy regulamin stanowi integralną część umów zawieranych za pośrednictwem serwisu.

 

Regulamin społeczności uczestników Wyzwania 10 dni z ThinkSocial

  1. W VIP grupie na discord, grupie na Facebooku, stronie na Facebooku, kanale YouTube i innych platformach społecznościowych obowiązuje poniższy zestaw reguł:
  2. Zakaz publikowania jakichkolwiek reklam, zapraszania do fanpage, grup, szkoleń itp. poza kanałem Discord przeznaczonym specjalnie do tego.
  3. Zakaz publikowania obrazków, linków, filmów, które nie są stworzone przez Ciebie (skup się jedynie na treściach, które dotyczą Ciebie i są przez Ciebie przygotowane)
  4. Zakaz jakiegokolwiek hejtu wobec członków grupy jak i drużyny programu (zarówno w grupie jak i poza nią) – wszelkie konflikty, problemy rozwiązujemy PRYWATNIE a nie na forum grupy. Wszelkie uwagi proszę zgłaszać na info@thinksocial.pl
  5. Osoby nie uczestniczące w wyzwaniu nie mogą korzystać z materiałów związanych z wydarzeniem.
  6. Zakaz namawiania innych uczestników do struktur biznesowych (mlm, revshare, piramid finansowych itp.) zarówno na Discordzie, jak i poza nim
  7. Złamanie regulaminu wiążę się z trwałym usunięciem z wyzwania. Zależy nam na jakości naszej społeczności, dlatego będziemy wdzięczni za każde Twoje zgłoszenie odnośnie łamania naszego regulaminu przez innych uczestników
  8. Uczestnik, przystępując do programu uzyskuje 30 dni dostępu do konsultacji, wyzwania, społeczności, webinarów i innych elementów wyzwania. Po zakończeniu tego okresu otrzyma jednorazową możliwość przedłużenia dostępu do wszystkich wyżej wymienionych elementów o wybrane okresy za ułamek (wcześniej ustaloną kwotę) ceny regularnej. Przedłużenie ważności konta jest zawsze liczone od daty wpłynięcia subskrypcji. W przypadku braku uregulowania płatności w przeciągu tygodnia od zakończenia subskrypcji dostęp do wyzwania jest bezpowrotnie wyłączany.
  9. Kontakt z nami poprzez email: info@thinksocial.pl, pod telefonem +48 503 564 936, poprzez wiadomości na portalu Facebook oraz na Discord.
  10. Absolutnie nie wolno udostępniać dostępu do Wyzwania lub jego elementów osobom trzecim. W przypadku wykrycia takiego działania – następuje usunięcie Uczestnika z Wyzwania.
  11. Uczestnicy wszystkich wyzwań, szkoleń i coachingów organizowanych lub współorganizowanych przez Malik sp. z o.o. oświadczają, że wyrażają zgodę na utrwalanie ich wizerunku, opinii lub głosu, a w szczególności poprzez ich nagrywanie i fotografowanie oraz późniejszą publikację zdjęć, nagrań audio/video ze szkoleń lub coachingów, oraz na użycie ich imienia, wizerunku, głosu i oświadczają, że nie będą mieli jakichkolwiek roszczeń z tym związanych.
  12. Poprzez udział w wyzwaniach, szkoleniach lub coachingach uczestnik otrzyma wiedzę obejmującą metodologię działania z zakresu tej dziedziny życia, której dotyczy szkolenie. Malik sp. z o.o. nie gwarantuje Uczestnikom osiągnięcia założonego przez nich skutku związanego z tematyką szkolenia/coachingu. Uczestnik jest wyłącznie odpowiedzialny za sposób, w który korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczególności za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami trenera.

 

Regulamin płatności cyklicznych

  1. Płatność cykliczna jest możliwa w cyklu miesięcznym.
  2. Płatność cykliczna obowiązuje na następujące produkty w kwocie brutto: Pakiet META 69 PLN/miesięcznie, Pakiet GOOGLE 89 PLN/miesięcznie, Paczka: pakiet Google + META 149 PLN/miesięcznie, Paczka MINI 99 PLN/miesięcznie, Paczka MAXI 149 PLN/miesięcznie.
  3. Użytkownik w ramach usługi płatności cyklicznych ma możliwość zapisania danych karty izlecenia stałego polecania zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez Operatora Płatności (PayU S.A.). PayU pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie Token (wirtualnych identyfikatorów karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora za pomocą którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz firmy
  4. Użytkownik zawierając umowę z firmą MALIK Sp. z o.o. oraz wybierając określony pakiet wyraża zgodę na cykliczne, co miesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości opłaty za pakiet. Opłata będzie pobierana przez Operatora płatności raz w miesiącu
  5. Użytkownik będzie mógł wycofać płatność cykliczną w panelu administracyjnym Web To Learn, w którym zostanie automatycznie założóne konto podczas płatności

 

REKLAMACJE 
  1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje, w przedmiocie niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi, jak i płatności cyklicznych
  2. Klient zobowiązany jest zgłosić Usługodawcy wszelkie reklamacje, o których mowa w ust. 1 najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wystąpienia usterki/błędu/wady.
  3. Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi winny być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres: info@thinksocial.pl lub na piśmie na adres Usługodawcy. .
  4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    • adres e-mail przedstawiony w zamówieniu, pozwalający na identyfikację w systemie;
    • opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;
    • podanie wersji i nazwy przeglądarki internetowej na której występuje wskazany problem;
  5. Reklamacje dotyczące wsparcia technicznego, pomocy dotyczącej obsługi oprogramowania innego niż System, nie podlegają uwzględnieniu.